Loading

Doç.Dr.

Ercan MASAL

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

emasal@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 71 94

1-MAKALELER :
1 Ercan MASAL - Effect of social support, social self efficacy and hopelessness on life satisfactions of university mathematic’s students - Energy Education Science and Technology Part B. Social and Educational Studies - Vol.1 - pp.647 - ISSN : 1308-7711 - December - 2012 - SAU
2 Meral B.F., Bilgiç E., Takunyacı M., Masal E. - A study on teaching mathematics efficacy senses of general education teachers in inclusion settings - Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies - Vol.1 - pp.981 - ISSN : 1308-7711, 1915-1922 - DOI : 20.500.12619/44245 - December - 2012
3-KİTAPLAR :
1 MASAL ERCAN - Temel Matematik I II - Lisans Yayıncılık - pp.137 - Türkçe - 2006
7-BİLDİRİLER :
1 Şevik Meryem Şeyma,MASAL ERCAN - Ebeveynlerin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Eğitimlerine Katılımlarının Öğrenci-Öğretmen-Ebeveyn Açısından İncelenmesi - pp.75 - Türkçe - 2019
2 Erden Kübra,MASAL ERCAN - Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğin Algılanan Kullanışlılığı, Matematikte Etkili Motivasyon Ve Matematik Öğrenmede Güven Algıları - pp.76 - Türkçe - 2019
3 TAKUNYACI MİTHAT,MASAL ERCAN,ERGENE ÖZKAN - Fennema-Sherman Matematik Tutum Ölçeği’ nin (FS-MTÖ) Türkçe’ ye Uyarlanması:Ortaokul Öğrencileri Için Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması - pp.514 - Türkçe - 2018
4 MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT,Erden Kübra - Fennema-Sherman matematik tutum ölçeğinin güven, etkilimotivasyon ve yararlılık boyutlarının Türk kültürüne uyarlanması: Ortaokul öğrencileri için geçerlik ve güvenirlik çalışması - pp.184 - Türkçe - 2018
5 TAKUNYACI MİTHAT,MASAL ERCAN,MASAL MELEK - Fennema-Sherman Matematik Tutum Ölçeği’ nin (FS-MTÖ) Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, - pp.513 - Türkçe - 2018
6 Sert Çelik Hülya,MASAL ERCAN - Denklem ve eşitlik konusunda öğretmenlerin pedagojik alanbilgilerinin öğrenci bileşeni açısından değerlendirilmesi - ISSN : 978-605-83418-4-5 - Türkçe - 2018
7 ÇAYLAN BÜŞRA,MASAL MELEK,MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT,ERGENE ÖZKAN - Matematik ve Origami Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - pp.128 - Türkçe - 2017
8 TAKUNYACI MİTHAT,MASAL MELEK,MASAL ERCAN,ERGENE ÖZKAN - İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ile origami inançları arasındaki ilişki - pp.163 - Türkçe - 2016
9 MASAL MELEK,ERGENE ÖZKAN,TAKUNYACI MİTHAT,MASAL ERCAN - Origaminin Matematik Eğitiminde Kullanımı Öğretmen Adaylarının Görüşleri - pp.163 - Türkçe - 2016
10 MASAL ERCAN,MASAL MELEK,TAKUNYACI MİTHAT,ERGENE ÖZKAN - İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Origamiyi Öğretim Programı Temelli Kullanımları Günlükler Ve Mikro Öğretim Sunumları - pp.105 - Türkçe - 2016
11 MASAL MELEK,MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT,ERGENE ÖZKAN - İlköğretim Matematik Öğretmenleri Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri İle Origami Yeterlilik Ve İnançları Arasındaki İlişki - pp.103 - Türkçe - 2016
12 ERGENE ÖZKAN,DELİCE ALİ,MASAL ERCAN - Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Tasarlama Kurgusunun İncelenmesi - pp.106 - Türkçe - 2016
13 ERGENE ÖZKAN,MASAL MELEK,MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT - The creation of problems by prospective teachers Origami activities - pp.5 - İngilizce - 2016
14 AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN - 8 sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin problem çözmebecerileri inançları ve öğrenilmiş çaresizlikleri arasındakiilişkilerin incelenmesi - pp.150 - Türkçe - 2016
15 AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN - Matematik Başarısında Duyuşsal Özelliklerin Rolü - pp.210 - Türkçe - 2015
16 BÜŞRA SÜR,DELİCE ALİ,MASAL ERCAN - Matematik Yazılılarında Nesnelerle İletişim Soruyu Konuşturmak - pp.99 - Türkçe - 2015
17 MASAL ERCAN,MASAL MELEK,TAKUNYACI MİTHAT - İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları İle Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşüncelerinin Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi - pp.98 - Türkçe - 2015
18 MASAL MELEK,MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT - İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterliklerinin Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi - pp.97 - Türkçe - 2015
19 TAKUNYACI MİTHAT,MASAL ERCAN - Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçeye Uyarlaması - pp.97 - Türkçe - 2015
20 ARAS CEREN,MASAL ERCAN - 8 Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasında ki İlişkinin Bazı DemografikDeğişkenler Açısından İncelenmesi - pp.67 - Türkçe - 2014
21 AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN - 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Soyut Düşünme Düzeyleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkiler - pp.81 - Türkçe - 2014
22 MERAL BEKİR FATİH,BİLGİÇ EMRAH,TAKUNYACI MİTHAT,MASAL ERCAN - A Study on Teaching Mathematics Efficacy Senses of General Education Teachers in Inclusion Settings - İngilizce - 2013
23 MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT - The Turkish Adaptation of Mathematics Belief Scale The Validity and Reliability Study - Vol.64 - pp.123 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2012.11.015 - İngilizce - 2012
24 AKGÜN ÖZCAN ERKAN,MASAL ERCAN,MASAL MELEK,TAKUNYACI MİTHAT - İlköğretim Matematik Öğretmenliğinde Okuyan 1 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Özelliklerinin Diğer Bölümlerde Okuyan 1 Sınıf Öğrencileri İle Karşılaştırılması - pp.214 - Türkçe - 2007
25 MASAL ERCAN,EREN ŞENOL - Divisorial R Lattice ler Üzerine - pp.15 - Türkçe - 1997
26 MASAL ERCAN,EREN ŞENOL - Divisorial Latticeler Üzerine - pp.15 - Türkçe - 1997
27 EREN ŞENOL,MASAL ERCAN - Noetherian Halkalar Üzerindeki Divisorial R Latticeler - Türkçe - 1997
9-EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 MASAL ERCAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - Edugarden - Türkçe - 2023
2 MASAL ERCAN, ERGENE ÖZKAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - Edugarden - Türkçe - 2022
3 MASAL ERCAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - Edugarden - ISSN : 2148-5984 - Türkçe - 2021
4 MASAL ERCAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - Edugarden - Türkçe - 2021
5 KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN,MASAL ERCAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - ISSN : 2148-5984 - İngilizce - 2020
6 MASAL ERCAN,KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - ISSN : 2148-5984 - İngilizce - 2019
7 ERPA International Congresses on Education 2019 Book of Proceedings - EDUGARDEN - İngilizce - 2019
8 ERPA International Congresses on Education 2019 Book of Abstract - EDUGARDEN - Türkçe - 2019
9 ÖNDER İSMAİL,BEŞOLUK ŞENOL,ÇALIŞKAN HÜSEYİN,MASAL ERCAN - SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2019 - EDP Sciences - İngilizce - 2019
10 MASAL ERCAN,ÖNDER İSMAİL,ÇALIŞKAN HÜSEYİN,BEŞOLUK ŞENOL - SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2018 - EDP Sciences - ISSN : 2261-2424 - İngilizce - 2018
11 MASAL ERCAN,KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - İngilizce - 2018
12 TOSUN MURAT,SALHİ ABDEL,SARIKAYA MEHMET ZEKİ,FLAUT CRISTINA,HALICI SERPİL,MASAL ERCAN,İLARSLAN KAZIM,NESOVIC EMILIJA,KOCINAC LJUBISA,ERSOY SOLEY,KAÇIRANLAR SELAHATTİN,AGARWAL PRAVEEN,BAYRAMOĞLU İSMİHAN,ET MİKAİL - 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017) - AIP Conference Proceedings - DOI : 10.1063/1.5020448 - İngilizce - 2018
13 ERPA International Congresses on Education 2018 Book of Abstract - EDUGARDEN - İngilizce - 2018
14 MASAL ERCAN - Ortaöğretim Temel Düzey Matematik 11 Ders Kitabı - Milli Eğitim Bakanlığı Devlet Kitapları - Türkçe - 2018
15 ERPA International Congresses on Education 2018 Book of Proceedings - EDUGARDEN - İngilizce - 2018
16 ERPA International Congresses on Education 2017 Book of Proceedings - EDUGARDEN - İngilizce - 2017
17 MASAL ERCAN,ÖNDER İSMAİL,BEŞOLUK ŞENOL,ÇALIŞKAN HÜSEYİN,DEMİRHAN EDA - SHS Web of Conferences-ERPA International Congresses on Education 2017 (ERPA 2017) - EDP Sciences - İngilizce - 2017
18 MASAL ERCAN,KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - İngilizce - 2017
19 ERPA International Congresses on Education 2017 Book of Abstract - EDUGARDEN - İngilizce - 2017
20 MASAL ERCAN,KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - İngilizce - 2016
21 GÜNDÜZ HASAN BASRİ,MASAL ERCAN,ÇALIŞKAN HÜSEYİN - SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2016 - EDP Sciences - ISSN : 2261-2424 - DOI : http://dx.doi.org/10.1051/ - İngilizce - 2016
22 ÇALIŞKAN HÜSEYİN,ÖNDER İSMAİL,MASAL ERCAN,BEŞOLUK ŞENOL - SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2015 - EDP Sciences - ISSN : 2261-2424 - DOI : http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20162600001 - İngilizce - 2016
23 ERPA International Congresses on Education 2016 Book of Abstract - EDUGARDEN - Türkçe - 2016
24 ERPA International Congresses on Education 2016 Book of Proceedings - EDUGARDEN - Türkçe - 2016
25 ERPA International Congresses on Education 2015 Book of Abstract - EDUGARDEN - Türkçe - 2015
26 MASAL ERCAN,KAÇAR AHMET,KARAGÖZ AKAR GÜLSEREN,HACIÖMEROĞLU GÜNEY,MASAL MELEK,ALTUN MURAT,SOYLU YASİN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - İJESIM - İngilizce - 2015
27 MASAL ERCAN - International Online Journal of Educational Sciences - IOJES - İngilizce - 2015
28 BEŞOLUK ŞENOL,ÖNDER İSMAİL,MASAL ERCAN - ERPA International Congress on Education 2014 - Procedia - Social and Behavioral Sciences - ISSN : 18770428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.09.014 - İngilizce - 2014
29 MASAL ERCAN - International Journal of Educational Studies in Mathematics - IJESIM - ISSN : 2148-5984 - İngilizce - 2014
30 ERPA International Congresses on Education 2014 Book of Abstract - EDUGARDEN - Türkçe - 2014
31 KARLIĞA BAKİ,MASAL ERCAN - Temel Matematik I-II - Lisans Yayıncılık - Türkçe - 2006
1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Onder, I; Besoluk, S; Iskender, M; Masal, E; Demirhan, E - Circadian Preferences, Sleep Quality and Sleep Patterns, Personality, Academic Motivation and Academic Achievement of university students - LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES - Vol.32 - pp.184 - ISSN : 1041-6080 - DOI : 10.1016/j.lindif.2014.02.003 - MAY - English - Article - 2014 - WOS:000336820400020
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Demirhan, E; Onder, I; Horzum, MB; Masal, E; Besoluk, S; - Adaptation of the Morningness-Eveningness Stability Scale improved (MESSi) into Turkish - CHRONOBIOLOGY INTERNATIONAL - Vol.36 - pp.427 - ISSN : 0742-0528 - DOI : 10.1080/07420528.2018.1560307 - English - Article - 2019 - WOS:000459664000013
2 Horzum, MB; Randler, C; Masal, E; Besoluk, S; Onder, I; Vollmer, C; - Morningness-eveningness and the environment hypothesis A cross-cultural comparison of Turkish and German adolescents - CHRONOBIOLOGY INTERNATIONAL - Vol.32 - pp.814 - ISSN : 0742-0528 - DOI : 10.3109/07420528.2015.1041598 - English - Article - 2015 - WOS:000359844000009
3 Masal, E; Randler, C; Besoluk, S; Onder, I; Horzum, MB; Vollmer, C; - Effects of longitude, latitude and social factors on chronotype in Turkish students - PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES - Vol.86 - pp.73 - ISSN : 0191-8869 - DOI : 10.1016/j.paid.2015.05.019 - English - Article - 2015 - WOS:000360255000013
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Masal E., Koç M., Çolak T.S., Takunyaci M. - Analyzing the psychological symptoms of students in undergraduate program in elementary mathematics teaching - Educational Research and Reviews - Vol.8 - pp.1117 - ISSN : 1990-3839 - DOI : 10.5897/ERR2012.209 - Temmuz - 2013
2 Ercan Masal, Azak A. Z., Takunyacı M. - Determination of University Students’ Teaching Mathematics Efficiency Beliefs (in press) - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.0 - pp.0 - 2013
3 Masal, E.,Takunyacı, M. - The Turkish Adaptation of Mathematics Belief Scale:The Validity and Reliability Study - Procedia - Social and Behavioral Sciences (12.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı (IETC 2012), 11-13 July, National Central University, Taoyuan, TAIWAN., 2012,) - Vol.64 - pp.123 - 9 November - 2012
4 Bekir Fatih Meral, Emrah Bilgiç, Mithat Takunyacı, & Ercan Masal BEKİR FATİH MERAL; EMRAH BİLGİÇ; MİTHAT TAKUNYACI; ERCAN MASAL; - A study on teaching mathematics efficacy senses of general education teachers in inclusion settings - Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies - Vol.4(SI -1) - pp.981-984 - ISSN : 1308-7711 - DOI : - 2012
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Melek Masal, Özkan Ergene, Mithat Takunyacı, Ercan Masal - Prospective Teachers’ Views About Using Origami in Mathematics Lessons - International Journal of Educational Studies in Mathematics, - Vol.5(2) - pp.56-65 - 2018
2 Ergene Özkan, MASAL MELEK, Masal Ercan, Takunyacı Mithat - İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının origamiyi matematik öğretim programındaki konularla ilişkilendirme becerilerinin incelenmesi, - International Journal of Human Sciences, - Vol.14(4) - pp.3780-3792 - 2017
3 Büşra Çaylan, Melek Masal, Ercan Masal, Mithat Takunyacı, Özkan Ergene - Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Journal of Multidisciplinary Studies in Education - Vol.1(1) - pp.24 - 2017
4 E. MASAL, M. TAKUNYACI, G.AGAÇ - Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’ nin Türkçeye Uyarlama Çalışması - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ - Vol.25 - pp.133 - MAYIS - 2013
5 E. Masal, Ş. Eren - A Study Of Dedekind Modules With Finitely Many Prime Submodules - Sakarya Üniversitesi, Fen-Edebiyat Dergisi - 2004
6 Ercan MASAL-Şenol EREN - On The Divisorial Lattices - Pure and Apllied Mathematika Sciences - Vol.49 - 1999 - SAU
7 Şenol EREN-Ercan MASAL - Noetherian Halkalar Üzerindeki Divisorial R-Lattice’ler - Sakarya Üniversitesi, Fen Edebiyat Dergisi Matematik Sempozyumu Özel Sayısı - Vol.1 - pp.117 - 1997 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Tas, B; Akdeniz, H; Sekban, G; Ozturk, F; - SHS Web of Conferences - ERPA INTERNATIONAL CONGRESSES ON EDUCATION 2017 (ERPA 2017) - Vol.37 - ISSN : 2261-2424 - DOI : 10.1051/shsconf/20173701034 - English - Proceedings Paper - 2017 - WOS:000426428700034
2 Damar, A; Eskiler, E; - SHS Web of Conferences - ERPA INTERNATIONAL CONGRESSES ON EDUCATION 2017 (ERPA 2017) - Vol.37 - ISSN : 2261-2424 - DOI : 10.1051/shsconf/20173701056 - English - Proceedings Paper - 2017 - WOS:000426428700056
3 Masal, E; Takunyaci, M - Procedia Social and Behavioral Sciences - 12TH INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE - IETC 2012 - Vol.64 - pp.123 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2012.11.015 - English - Proceedings Paper - JUL 11-13, 2012 - 2012 - WOS:000317142200015
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Mithat Takunyacı, Ercan Masal, Melek Masal - Fennema-Sherman Matematik Tutum Ölçeği’ nin (FS-MTÖ) Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, International Congress on Science and Education, 23-25 Mart 2018 - 2018
2 Büşra Çaylan, Melek Masal, Ercan Masal, Mithat Takunyacı, Özkan Ergene - Matematik ve Origami dersi süresince ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ile Origami inançları arasındaki ilişkinin belirlenmesi. - 2017
3 Ergene Özkan, MASAL MELEK, Masal Ercan, Takunyacı Mithat - The Creation of Problems by Prospective Teachers Origami Activities. - 2016
4 Takunyacı Mithat, MASAL MELEK, Masal Ercan, Ergene Özkan - İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişki, - 2016
5 MASAL MELEK, Ergene Özkan, Takunyacı Mithat, Masal Ercan - Origaminin Matematik Egitiminde Kullanımı Ögretmen Adaylarının Görüsleri. - 2016
6 Melek MASAL1 Ercan MASAL2 Mithat TAKUNYACI3 - İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİKLERİNİN “ÖĞRENME STİLLERİ” AÇISINDAN İNCELENMESİ, - 2015
7 Ercan MASAL, Melek MASAL, Mithat TAKUNYACI - İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE MATEMATİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN “ÖĞRENME STİLLERİ” AÇISINDAN İNCELENMESİ - 2015
8 B. F. Meral, E. Bilgic, M. Takunyaci, E. Masal EMRAH BİLGİÇ; BEKİR FATİH MERAL; MİTHAT TAKUNYACI; ERCAN MASAL; - A study on teaching mathematics efficacy senses of general education teachers in inclusion settings - 2013
9 Melek MASAL,Ercan MASAL,Murat İSKENDER - İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM DOYUMLARINDA SOSYAL DESTEK, SOSYAL ÖZ-YETERLİK VE GELECEKLE İLGİLİ UMUTLARININ ROLÜ - 23-25 Kasım 2011 - 2011 - SAU
10 Akgün, Ö.E., Masal, E., Masal, M., Takunyacı, M. - İlköğretim Matematik Öğretmenliğinde Okuyan 1.Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Özelliklerinin Diğer Bölümlerde Okuyan 1.Sınıf Öğrencileriyle Karşılaştırılması - 4-7 Temmuz - 2007 - SAU
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 E. Masal, Ş. Eren - Divisorial Lattice’ler Üzerine - Haziran, 1997 - 1997
2 E. Masal, Ş. Eren - Divisorial R-Lattice’ler Üzerine, - Eylül, 1997 - 1997
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Masal Ercan, MASAL MELEK, Takunyacı Mithat, Ergene Özkan - İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Origamiyi Öğretim Programı Temelli Kullanımları Günlükler Ve Mikro Öğretim Sunumları. - 2016
2 MASAL Melek, Masal Ercan, Takunyacı Mithat, Ergene ÖZKAN - İlköğretim Matematik Öğretmenleri Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri ile Origami Yeterlilik ve İnançları Arasındaki İlişki. - 2016
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 MASAL, E - Temel Matematik I-II - Lisans Yayıncılık - pp.296 - 2006 - SAU-K-158
2.13 A-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER-LİSANSÜSTÜ TEZ PROJELERİ HARİÇ) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Ercan MASAL,Melek MASAL,Zeynep AZAK,Nuray ÇALIޞKAN DEDEOОLU,ޞenol BEޞOLUK,İsmail öNDER,Murat İSKENDER,Mustafa KOÇ,M.Barış HORZUM,Mithat TAKUNYACI,Emine Nur BİLGİÇ,Münevver İLGÜN,Gülay AОAÇ - Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri - Vol.16500 - DOI : Tamamlandı - 2012
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 ޞenol BEޞOLUK,İsmail öNDER,Ercan MASAL,M.Barış HORZUM,Murat İSKENDER,Mithat TAKUNYACI - Sirkadiyen Ritim ve Ona Bağlı Değişkenlerin öğrencilerin Okul Performansları Üzerine Etkileri - Vol.16500 - 5 - 2012-06-01-001 - 2012 - SAU-BAP -2012-06-01-001
2 Ercan MASAL,Melek MASAL,Zeynep AZAK,Nuray ÇALIޞKAN DEDEOОLU,ޞenol BEޞOLUK,İsmail öNDER,Murat İSKENDER,Mustafa KOÇ,M.Barış HORZUM,Mithat TAKUNYACI,Emine Nur BİLGİÇ,Münevver İLGÜN,Gülay AОAÇ - Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri - Vol.16500 - 5 - 2012-06-14-001 - 2012 - SAU-BAP -2012-06-14-001
3 Ercan MASAL,Melek MASAL,Zeynep AZAK,Nuray ÇALIŞKAN DEDEOĞLU,Şenol BEŞOLUK,İsmail ÖNDER,Murat İSKENDER,Mustafa KOÇ,M.Barış HORZUM,Mithat TAKUNYACI,Emine Nur BİLGİÇ,Münevver İLGÜN,Gülay AĞAÇ - Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri - Vol. 16500 - DOI : Tamamlandı - 2012-06-14-001 - 2012
4 Ercan MASAL,Melek MASAL,Zeynep AZAK,Nuray ÇALIޞKAN DEDEOОLU,ޞenol BEޞOLUK,İsmail öNDER,Murat İSKENDER,Mustafa KOÇ,M.Barış HORZUM,Mithat TAKUNYACI,Emine Nur BİLGİÇ,Münevver İLGÜN,Gülay AОAÇ - Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri - Vol.16500 - DOI : Tamamlandı - 2012
5 ERCAN MASAL, YRD.DOÇ.DR. - öğretmen adaylarının matematik dersine yönelik başarılarını ve tutumlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi - Vol.3400 - DOI : İptal - 9 - 2007 - SAU-BAP -2007-06-01-001
9.2-ESCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 International Journal of Educational Studies in Mathematics - 2013
9.3-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 International Online Journal of Educational Sciences - 2013
2 International Online Journal of Educational Sciences - 2012
3 International Online Journal of Educational Sciences - 2011
9.5-ESCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞEREDİTÖRLÜKLER :
1 Temel Matematik I-II, Lisans Yayıncılık, ISBN:9944-5611-3-4 - 2006 - SAU
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 Sakarya University Journal of Education - Vol.3 - 2013
2 SAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.3 - 2012
3 SAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.3 - 2012
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 - 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK; PROBLEM ÇÖZME, SOYUT DÜŞÜNME, İNANÇ, ÖĞRENİLMİŞ ÇARESİZLİK PUANLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ARALARINDAKİ İLŞKİ - GÜLAY AGAÇ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - İLKÖĞRETİM ABD MATEMATİK EĞİTİMİ BİLİM DALI - 2013
2 - Doğrunun Eğimi Üzerine Modelleme Örneği ve Modellemenin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi - GÜLAY AGAÇ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - MATEMATİK EĞİTİMİ - 2012
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
5 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
6 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
7 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
8 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
9 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
10 İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
11 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
12 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
13 İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
14 İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
15 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
16 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ELEMANTER SAYI KURAMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
4 CEBİRE GİRİŞ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
5 CEBİRE GİRİŞ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
6 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
7 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
9 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
10 ELEMANTER SAYI KURAMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
12 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
14 SOYUT MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
15 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
16 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
17 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
18 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
20 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
21 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
23 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
24 GENEL MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
25 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
26 GK. SEÇ.I: MATEMATİK VE YAŞAM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
27 SOYUT MATEMATİK - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
28 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
29 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
30 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
31 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
32 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
33 GK. SEÇ.I: MATEMATİK VE YAŞAM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
34 ELEMANTER SAYI KURAMI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
35 GENEL MATEMATİK - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
36 CEBİRE GİRİŞ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
37 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
38 OKUL DENEYİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
39 ALAN SEÇ. I: MATEMATİĞİN TEMELLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
40 CEBİRE GİRİŞ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
41 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
42 OKUL DENEYİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
43 ALAN SEÇ. I: MATEMATİĞİN TEMELLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
44 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
45 ELEMANTER SAYI KURAMI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
46 SOYUT MATEMATİK - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
47 CEBİRE GİRİŞ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
48 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
49 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
50 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
51 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
52 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
53 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
54 GENEL MATEMATİK - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2011
55 SOYUT MATEMATİK - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
56 MATEMATİK VE YAŞAM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
57 CEBİRE GİRİŞ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
58 ELEMANTER SAYI KURAMI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
59 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
60 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
61 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
62 MATEMATİK I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2011
63 MATEMATİK II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2011
64 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
65 MATEMATİK II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2010
66 MATEMATİK I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2010
67 ANALİZ III - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
68 CEBİRE GİRİŞ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
69 SOYUT MATEMATİK - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
70 ANALİZ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2010
71 MATEMATİK VE YAŞAM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
72 GENEL MATEMATİK - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2010
73 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
74 ANALİZ III - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
75 CEBİRE GİRİŞ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
76 SOYUT MATEMATİK - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
14.3-ULUSAL AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 2. Uluslar arası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı Düzenleme Kurulu Üyesi, Saraybosna/ BOSNA HERSEK - 2013
2 Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı Düzenleme Kurulu Üyesi, Prishtine/ KOSOVO - 2012
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 12. Matematik Sempozyumu (MatDer) Bilim Kurulu Üyesi - 2013
2 Milli Eğitim Bakanlığı Bu Benim Eseri Proje Yarışması İstanbul Asya Bölge Bilim Kurulu Üyesi - 2012
3 SAKARYA'da Eğitimi İzleme Çalışma Raporu, 19.12.2012, Sakarya - 2012
4 Milli Eğitim Bakanlığı Bu Benim Eseri Proje Yarışması İstanbul Asya Bölge Bilim Kurulu Üyesi - 2011
5 Melek Masal - 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Düzenleme Kurulu Üyesi, Adapazarı, 1-3 Eylül - 2008
6 II.Türk Dünyası Matematik Sempozyumu Düzenleme Kurulu Üyesi , Sakarya - 2007
7 V. Ulusal Geometri Sempozyumu Düzenleme Kurulu Üyesi - 2007
MAKALELER
Investigation of Mathematical Modelling Processes of Fifth Grade Students: We Are Going to The Mathematics Village Model-Eliciting Activity
An Overview of Mathematics Teachers’xx Perceptions of Technological Pedagogical Content Knowledge SelfEvaluation
Öğrenci, Öğretmen ve Ebeveynlerin Matematik Eğitimine Ebeveyn Katılımı Algılarının İncelenmesi
Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınav Matematik Sorularının PISA Matematik Okuryazarlığı Yeterlilik Düzeyleri Açısından Sınıflandırılması
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımı: Ebeveyn, Öğretmen, Öğrenci Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
Investigation of Preservice Teachers’ Theory Use Through Course Video
Secondary School Students’Attitudes towards the Concept of Equality and Preservice Teachers’ Professional Noticing
Adaptation of the Morningness Eveningness Stability Scale improved (MESSi) into Turkish
Prospective Teachers’ Views About Using Origami in Mathematics Lessons
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Investigating The Relationship Between Prospective Elementary Mathematics Teachers’ Van Hiele Geometric Thinking Levels and Beliefs Towards Using Origami in Mathematics Education in Mathematics with Origami Course
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının origamiyi matematik öğretim programındaki konularla ilişkilendirme becerilerinin incelenmesi
Morningness-eveningness Preference, Sleep Variables And Academic Achievement Of Children And Adolescents
Psychometric properties of sleep quality scale and sleep variables questionnaire in Turkish student sample
Morningness eveningness and the environment hypothesis A cross cultural comparison of Turkish and German adolescents
Effects of longitude latitude and social factors on chronotype in Turkish students
An Investigation of The Relation Between 8th Grade Students Beliefs Abstract Thought and Achievement The Case of Mathematics
Circadian Preferences Sleep Quality and Sleep Patterns Personality Academic Motivation and Academic Achievement of university students
Analyzing the psychological symptoms of students inundergraduate program in elementarymathematics teaching
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’ninTürkçeye Uyarlama Çalışması
Effect of social support social self efficacy and hopelessness on life satisfactions of university mathematic s students
A study on teaching mathematics efficacy senses of general education teachers in inclusion settings
A Study of Dedekind Modules With Finitely Number of Prime Submodules
On The Divisorial Lattices
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
ERPA International Congresses on Education 2019 Book of Proceedings
ERPA International Congresses on Education 2019 Book of Abstract
SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2019
SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2018
International Journal of Educational Studies in Mathematics
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017)
ERPA International Congresses on Education 2018 Book of Abstract
Ortaöğretim Temel Düzey Matematik 11 Ders Kitabı
ERPA International Congresses on Education 2018 Book of Proceedings
ERPA International Congresses on Education 2017 Book of Proceedings
SHS Web of Conferences-ERPA International Congresses on Education 2017 (ERPA 2017)
International Journal of Educational Studies in Mathematics
ERPA International Congresses on Education 2017 Book of Abstract
International Journal of Educational Studies in Mathematics
SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2016
SHS Web of Conferences, ERPA International Congresses on Education 2015
ERPA International Congresses on Education 2016 Book of Abstract
ERPA International Congresses on Education 2016 Book of Proceedings
ERPA International Congresses on Education 2015 Book of Abstract
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Online Journal of Educational Sciences
ERPA International Congress on Education 2014
International Journal of Educational Studies in Mathematics
ERPA International Congresses on Education 2014 Book of Abstract
Temel Matematik I-II
BİLDİRİLER
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğin Algılanan Kullanışlılığı, Matematikte Etkili Motivasyon Ve Matematik Öğrenmede Güven Algıları
Ebeveynlerin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Eğitimlerine Katılımlarının Öğrenci-Öğretmen-Ebeveyn Açısından İncelenmesi
Denklem ve eşitlik konusunda öğretmenlerin pedagojik alanbilgilerinin öğrenci bileşeni açısından değerlendirilmesi
Fennema-Sherman Matematik Tutum Ölçeği’ nin (FS-MTÖ) Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,
Fennema-Sherman Matematik Tutum Ölçeği’ nin (FS-MTÖ) Türkçe’ ye Uyarlanması:Ortaokul Öğrencileri Için Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Fennema-Sherman matematik tutum ölçeğinin güven, etkilimotivasyon ve yararlılık boyutlarının Türk kültürüne uyarlanması: Ortaokul öğrencileri için geçerlik ve güvenirlik çalışması
Matematik ve origami dersi süresince ilköğretim matematiköğretmeni adaylarının Van Hiele geoemtrik düşünme düzeyleri ile origami inançları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ile origami inançları arasındaki ilişki
Origaminin Matematik Eğitiminde Kullanımı Öğretmen Adaylarının Görüşleri
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Origamiyi Öğretim Programı Temelli Kullanımları Günlükler Ve Mikro Öğretim Sunumları
İlköğretim Matematik Öğretmenleri Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri İle Origami Yeterlilik Ve İnançları Arasındaki İlişki
Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Tasarlama Kurgusunun İncelenmesi
The creation of problems by prospective teachers Origami activities
8 sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin problem çözmebecerileri inançları ve öğrenilmiş çaresizlikleri arasındakiilişkilerin incelenmesi
Matematik Başarısında Duyuşsal Özelliklerin Rolü
Matematik Yazılılarında Nesnelerle İletişim Soruyu Konuşturmak
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları İle Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşüncelerinin Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterliklerinin Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi
Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçeye Uyarlaması
8 Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasında ki İlişkinin Bazı DemografikDeğişkenler Açısından İncelenmesi
8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Soyut Düşünme Düzeyleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkiler
A Study on Teaching Mathematics Efficacy Senses of General Education Teachers in Inclusion Settings
The Turkish Adaptation of Mathematics Belief Scale The Validity and Reliability Study
İlköğretim Matematik Öğretmenliğinde Okuyan 1 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Özelliklerinin Diğer Bölümlerde Okuyan 1 Sınıf Öğrencileri İle Karşılaştırılması
Noetherian Halkalar Üzerindeki Divisorial R Latticeler
Divisorial R Lattice ler Üzerine
Divisorial Latticeler Üzerine
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Geleceğin Öğretmenleri Doğa Eğitimi Için Sakarya’xxda Buluşuyor
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik ve Denklem Konusunda Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bilgisi Bileşeni Yönünden İncelenmesi
Sirkadiyen Ritim ve Ona Bağlı Değişkenlerin Öğrencilerin Okul Performansları Üzerine Etkileri
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
KİTAPLAR
Temel Matematik I II
UZMANLIK ALANLARI
Matematik Eğitimi